Sunday, February 13, 2011

It takes a lot more than that to bring me down.

Kalau setakat berani cakap belakang, lepas tu nak kirim2 kt orang lain plak suruh ckp ngn aku, aku anggap kau penakut dan pengecut.

Kalau setakat berani nak mengadu kat orang lain tp tak berani bersemuka ngn aku, aku anggap kau ni makhluk perosak yang patut diracun dengan segera.

Kalau setakat berani tuduh aku tapi tak ada bukti nak sahihkan kesalahan aku, aku anggap kau ni cuma tin kosong yang bising tapi tak ada isi.

Dah berpuluh tahun kau hidup, lebih lama dari aku. Dah kembung makan garam, tapi hati nak busuk, perut penuh dendam, hati sentiasa panas dengan kesenangan orang lain, mulut tak berhenti mengata.

Aku tetap dengan cara aku, tak kacau orang lain, tak ambil kisah tepi kain orang, tak mengata kelemahan orang, apatah lagi nak tikam belakang macam kau ni.

Orang yang pangkat mak mcm kau ni sepatutnya lebih arif, lebih rasional, lebih bersabar tapi kau sengaja nak cari pasal dengan aku.

You are so not worth my time.

Dan satu lagi,

Apa yang kau dapat?

No comments:

Post a Comment