Saturday, October 16, 2010

Aku tak sekeji kau

Baling batu sembunyi tangan

Disebabkan kau mengaku baca perkara ini

There is only one thing to say

Your plan didn't work on me

Aku jentik sikit kau dah menggelabah

Tahu pulak kau erti malu dan jatuh air muka

Masa kau buat tak pernah kau mengucap, toleh kiri kanan, tanya orang

Masa kau main kayu entah berapa, tak pernah kau muhasabah diri

Masa kau perasan bagus sebab dapat dating perempuan paling lawa dalam hidup kau

Kau nasib baik sebab kau pandai berpura-pura tak kasi pecah lobang

Atas bawah kau mengelat

Kau ingat kau hebat?

Kau ingat kau seorang boleh panggil aku sayang?

Even if I'm a total screw ups, I put my name on it

Aku buat salah, tertonggeng terbalik tapi malam hari aku susah hati

Aku minta maaf walaupun aku ego

Yes, I am one super bitch

But I am a super bitch in my own world.

No comments:

Post a Comment