Sunday, April 11, 2010

AACR

Orang kalau dah berak tepi jalan, memang takkan mengaku.

Sama la kalau kau dah buat taik dgn aku, memang kau takkan cakap “ye, memang aku yg buat taik ngn kau”.

Pengecut. Kau dah tipu aku, makan duit aku, keluar dgn perempuan lain tp kau ckp “I love u”, “ma, jgn tinggalkan pa”, “ma, pa takleh hidup tanpa ma”.

Lepas tu, kau kurang ajar maki aku ‘bodoh’, 'sial'sedangkan sape yg bodoh dan buat kesialan dlm situasi ni?

Kau nak nombor handphone mak bapak aku, kononnya aku pakai tudung tp buat perangai dgn kau?

Apa kau ingat mak bapak aku akan percayakan kau? Yang diaorg baru jumpa setengah jam bila breakfast dgn family aku hari tu?

Family aku yang kau desak2 nak jumpa walaupun kau dan aku baru nak kenal2?

Lepas tu, kau bawak mulut ngn kawan2 kau kononnnya aku ni tunang kau dan kau sibuk, tengah buat persiapan nak kawin bln 7 ni?

You are one delusional boy. Yes, you are. Indeed. You need help with all the delusions and the lies and the screwing around and the life that is going no where.

Your parents are not going to be around forever and help you out in every clusterfuck that you got yourself into.
And no, those women that you played will not be around to help you everytime when you need money, sex, transportation, and food. Or even a place to stay.

Bahira, stop being a magnet to losers and bad boys. They are baaaaaaaadddddddddddd for you.

No comments:

Post a Comment