Tuesday, December 7, 2010

GAJAH TAKUTKAN TIKUS

Sorry, I don’t add ex-girlfriends or kaum kerabat of my ex-boyfriends.

YOU threw me out of your life, kau yang ludah dulu sekarang kau nak jilat balik?

Kalau aku jadi kau, aku delete semua gambar kita.

Aku delete semua message gila yang kau hantar pada aku dulu.

Dan aku tak nak ambil tahu kalau kau hidup atau mati.

Sekali kau buat taik dengan aku, sampai akhir waktu pun aku tak sudi nak pandang muka penipu kau.

Kalau pun kau ada orang baru dalam hidup kau, tolong warning girlfriend kau tu jangan sesekali berani nak contact aku, jangan memandai-mandai nak bagi facebook aku lepas tu message aku kt facebook atau cuba nak add aku kat facebook.

Setakat orang makan duit mak bapak, kelentong girlfriend macam kau ni, mati hidup balik pun aku tak hingin.

Dan bila masa kita pernah bertunang?

Tolong la, jangan jadi delusional sangat. Aku rasa kau ni perlukan psychiatric help. To cure all those demented thoughts that you constantly build up inside that big shitty head of yours.

Malang betul orang sebesar kau ni ada keberanian sebesar kuman. Macam gajah yang takutkan tikus.

No comments:

Post a Comment