Monday, July 20, 2009

BOOK TIKET RAYA

Adalah satu kegilaan apabila engkau menjadi pelajar yang sedang gila mencari tiket balik kampung yang gila dengan orang-orang yang sanggup beratur di stesen-stesen keretapi mahupun stesen-stesen bas semata-mata nak membeli tiket raya yang dua bulan lagi baru boleh balik. Puasa pun belum wei, dah nak beli tiket raya ker????!!!

Aku tak suka betul bab-bab membeli tiket ni. Tension tau tak!!! Eii, benci tau.. (wow, I manage to make myself sound so coy and bitchy, heheh)

Tolong la perbanyakkan coach keretapi supaya aku tak perlu mematahkan belakang aku dan mengebaskan bontot aku untuk perjalanan 12 jam dr jb-kb. Tak tahan woo…

Kononnya kt stesen keretapi tu ada tampal notis leh booking melalui telefon pukul 8.30 am sampai 9.30 pm. Tapi bila aku call stesen KTMB JB kul 9.45 am td, akak tu ckp “Dik, kalau nak tempah kul 10.30 pg baru boleh dik. Tiket g wakaf bahru dh abes dik”. Nyampahnyeeeeee…..

Kalau la aku ni kaya aku beli je satu coach keretapi tu. Boleh aku berbuas dalam keretapi tu, hahahaha…

No comments:

Post a Comment