Sunday, July 19, 2009

THE PURPOSE OF MY BLOG

I sebenarnya tak suke kalau org yg I kenal membaca blog I. Sebab nnt heboh pulak org ckp die tu tulis ini, tulis itu dlm blog die. Aku pun tak tahu la ape yg nak diherankan sgt dgn blog aku yg tak seberapa ni. But I swear to God, blog ni bukan utk menghentam org, bukan utk menceritakan pasal classmates aku. Dan sama dgn blog sebelumnya yg dh aku delete sbb ramai sgt yg soseh tp tak comment pun kt blog tu.

I need some outlet for myself, an outlet where I won’t be judged (I have enough of that in real life, “Awak kan nk jd cikgu, seorang cikgu tak boleh berkelakuan mcm ni”). Tolonglah, jgn la baca blog aku lepas tu buat andaian sendiri and sum up who I am based on what I wrote. This is just my ramblings on what happened around me, so guys and gals, please don’t take it so seriously.

Whatever I wrote in here should not be a yardstick of who I am and what I am all about. The purpose of this blog is just to internalize what I feel and think is significant to me. Events that I think should be put down in written words just because those events stick in my mind for time to time. Kalau ada yang terasa blog aku ada kena-mengena dengan mereka dan keluarga mereka, please comment on my blog or e-mail me. Jangan buat spekulasi sendiri okeh bebeh?!

No comments:

Post a Comment