Monday, July 27, 2009

UHU

Aku tak berani nak membalas apa yang orang buat pada aku. Hatta fitnah yang paling kejam dan tak betul sekalipun yang kau sebarkan pasal aku, aku takkan balas balik. Aku dah rasa impak ketidakbetulan patah-patah kata fitnah yang kau lemparkan. Walaupun sakit dan robek hati aku (tak boleh nak gam balik macam pasu yang pecah), tapi I will never wish you ill. Cuma aku berharap yang kau ditunjukkan jalan kebenaran dan sedar kesakitan yang kau jatuhkan pada aku suatu hari nanti akan menjadi milik kau. Air mata yang menitis sebab kau akan suatu hari nanti terpercik di muka kau. Dan hati yang kau robekkan akan suatu hari kau sesali bila hati kau sendiri kemek dan remuk, tak dapat diselamatkan lagi. Bila hari itu sampai, I will offer my condolences, instead of suggesting a book to read like you did to me when I was feeling shitty. Blah~~~

No comments:

Post a Comment