Thursday, July 2, 2009

EX-ATHEIST READ THIS!

Dulu aku ader blog tp aku dh delete memandangkan I have nothing worth reading to write. Skang aku open create blog baru. Saje je sbb aku rasa aku perlu cari blk diri aku dan x berputus asa utk cari the truth about what is missing in my life. Kita kan kena percaya pada Qada' dan Qadar. Bak kata kwn aku yg tuduh aku agnostic tu kan.

Sesungguhnya, demi Allah aku tak pernah “hated God, despised my parents” like what he said. Walaupun aku culas giler bab solat, tp doa parents aku membuatkan aku masih waras dan sedar bahawa aku ingin mati dalam Islam. Mungkin iman kurang tp hati aku tak busuk mcm die yg tuduh aku mcm2. Dia permainkan hati dan perasaan aku 3 tahun, ada aku bls dendam kt die. My father was his father’s superior in the army, pernah aku sombong and think that I am better than him? Tp manusia mcm die ni who thinks he looked smart just because he used complicated words that average laymen won’t understand made me sick.

Sudahlah. Aku bukan mcm die. Seribu tahun lagi pun aku takkan jadi mcm die.

No comments:

Post a Comment